Fagansvarlig Service- og kunde utvikling

Fagansvarlig Service- og kunde utvikling

Som fagansvarlig for «Service- og kunde utvikling» ser vi etter følgende kvalifikasjoner:

Faglig bakgrunn

  • Høyere utdanning.
  • Gjerne sertifisering innen ulike service- og kunde utviklings metoder som Solution Selling, SPIN, NLP, Coaching sertifiseringer o.l.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på Norsk og Engelsk.
  • Minimum 5 års salgsleder erfaring.
  • God økonomisk og forretningsmessig forståelse.
  • Solid erfaring i å utvikle samt gjennomføre utvikling av service selgere og kundeservice organisasjoner og team.

Personlige egenskaper

  • Høy personlig integritet til selskapets mål, verdier og etiske retningslinjer.
  • Høy kvalitet i planlegging, gjennomføring, måling og oppfølging.
  • Kreativ og visjonær med en smittende utstråling.
  • En samlende leder som utløser kollektiv dra kraft.

Oppgaver

  • Faglig ansvarlig for programmer og innhold knyttet til Service- og kunde utvikling.
  • Faglig ansvarlig for avtaler med bidragsytere.
  • Ansvarlig for strategi og målstyring innen feltet.

Vi tilbyr

  • Et av de mest spennende rollene innen trening og utvikling.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Mulighet for å være med i oppbyggingsfasen av en internasjonal suksess!

Søknadsfrist

Skriv en kortfattet søknad innen 15.3.19 og send den til; ronny@improve.no

Department: Service-/Kunde utvikling, IPG
Project Location(s): Oslo, Norway
Education: Bachelor - Master's Degree
Compensation: Partner Program