Trening Næringsliv

KONSULENT TRENING

Målgruppe

Konsulenter er medarbeidere som yter faglige råd.

Individuell tilpasning av treningsplaner og treningsøvelser som sikrer en målbar prosess, motivasjon, gode prestasjoner og resultater.

Suksess indikatorer (KPI`er)

  1. Forretningsforståelse primært fagfelt
  2. Forretningsforståelse sekundært fagfelt
  3. Rådgivning
  4. Løsningsorientering
  5. Interesse trender og utvikling
  6. Workshop
  7. Sertifisert IT Professional
  8. Sertifisert primær
  9. Sertifisert sekundær
  10. Parametersetting primær
  11. Parametersetting sekundær
  12. Feilsøking
  13. Interesse for applikasjon

LEDER UTVIKLING

Målgruppe

Topp- og mellomledere med resultat, kunde og personalansvar.

Vi planlegger, gjennomfører og følger opp prestasjoner og resultater basert på et tilpasset Scorecards over de viktigste KPI`er (Kritiske Prestasjons Indikatorer) for erfarne til nye ledere.

Individuell tilpasning av treningsplaner og treningsøvelser som sikrer en målbar prosess, motivasjon, gode prestasjoner og resultater.

Meny

  1. Leder Akademi
  2. Adferds Trening
  3. Lederutvikling
  4. Teamutvikling
  5. Organisasjonsutvikling
  6. Personlig mestring
  7. Prestasjons Coaching
  8. Personlig utvikling
  9. Presentasjonsteknikk
  10. Balansert Målstyring

SALGS TRENING

Målgruppe

Selgere inn mot B2B, B2C, kunderådgivere.

Vi planlegger, gjennomfører og følger opp prestasjoner og resultater basert på et tilpasset Scorecards over de viktigste KPI`er (Kritiske Prestasjons Indikatorer) for erfarne til nye selgere.

Individuell tilpasning av treningsplaner og treningsøvelser som sikrer en målbar prosess, motivasjon, gode prestasjoner og resultater.

Meny

  1. Salgs trenings Akademi
  2. Adferds Trening
  3. Personlig mestring
  4. Prestasjons Coaching
  5. Prestasjoner i Salg
  6. Relasjonssalg
  7. Presentasjonsteknikk
  8. Salgs og Forhandlingsteknikk
  9. Messesalg
  10. Møtebooking

SERVICE TRENING

Målgruppe

Service personell er medarbeidere som yter faglige råd og service til kunder.

Vi planlegger, gjennomfører og følger opp prestasjoner og resultater basert på et tilpasset Scorecards over de viktigste KPI`er (Kritiske Prestasjons Indikatorer) for erfarne til nye servicerådgivere.

Individuell tilpasning av treningsplaner og treningsøvelser som sikrer en målbar prosess, motivasjon, gode prestasjoner og resultater.

Suksess indikatorer – KPI´er

  1. Service Akademi
  2. Prestasjons Coaching
  3. Prestasjoner i Servicerollen
  4. Presentasjonsteknikk
  5. Relasjonsbygging i Servicerollen
  6. Salgs- og forhandlingsteknikk
  7. Klager og vanskelige kunder
  8. Serviceløfter og om å selge kundeverdi
  9. Service Trening
  10. Telefon trening

TESTVERKTØY & ASSESSMENT

Målgruppe

Topp- og mellomledere med resultat, kunde og personalansvar.

Vi bygger, utvikler og gjennomfører testverktøy for erfarne til nye ledere. Individuell tilpasning av testverktøy for evaluering og analyse av nøkkeltall, ferdigheter, adferd, aktivitet, kompetanse.

Verktøy og metoder

  1. Definering av validitet og reliabilitet.
  2. Improve 360 vurdering (Assessment)
  3. Improve HR Testverktøy
  4. Improve Prospekting
  5. Improve Team Performance Profile
  6. Leder Ferdighetsprofil
  7. Salgs Ferdighetsprofil
  8. Service Ferdighetsprofil
  9. Konsulent Ferdighetsprofil
  10. Nøkkeltall & Scorecard

TEAMUTVIKLING

Introduksjon

I ResultatPartner gjennomfører vi alltid en grundig kartlegging av behov før vi skreddersyr en trenings meny for våre kunder. Her kommer noen relevante temaer knyttet til «teamutvikling«.

Målgruppe

Målgruppen er avdelinger og team.

Vi bistår i å bygge, utvikle og å gjennomføre systematikk for trening i team bygging og team utvikling. Individuell tilpasning samt utviklingsplaner for teamet med konkrete treningsplaner og treningsøvelser som sikrer en målbar prosess, motivasjon, gode prestasjoner og resultater.

Prosesser

  1. Adferds Trening og forståelse
  2. Om å spille hverandre gode
  3. Verdibasert samhandling
  4. Kommunikasjon & Adferd
  5. Motivasjon & Adferd
  6. Teamets utviklingsfaser
  7. Team KPI`er; måling og utvikling

Dine behov er viktige for oss!