Her finner du gode hjelpe artikler
Velg riktig medlemskap
For vårt Improve Performance & Training System (IPTS), utviklet siden 1991, tilbyr vi en robust IT-programvare designet for å sikre utviklingsprosesser på individ-, team- og organisasjonsnivå. Dette systemet kompletteres av tjenester som tilbys gjennom vårt konsulentnettverk, som besitter spesialisert ekspertise for å støtte de ulike prosessene i IPTS. Medlemmer kan kjøpe slike tjenester forutsatt at de er aktive i portalen. Lisensprisen for programvareløsningen baseres på antall brukere, innhold og varighet.
I tillegg tilbyr vi medlemskap gjennom vår Improve Vekst Plattform (IVP), og tilbyr fire nivåer for bedrifter: Gratis, Plus, Pro og Premium. Vi differensierer disse basert på antall medlemmer og varigheten av medlemskapet, med muligheter for månedlig eller årlig fakturering. Å velge et årsplan kommer med en rabatt på 30 % og en gratis prøveperiode på én måned for å maksimere verdi for våre medlemmer.
For å gjøre våre tilbud enda mer attraktive, tilbyr vi også en rabatt for bundling av tjenester. Når du kjøper både medlemskapet i Improve Vekst Plattform (IVP) og programvarelisensen i Improve Performance & Training System (IPTS), vil medlemmene motta ytterligere 30 % rabatt, noe som oppmuntrer til integrering av våre omfattende verktøy og tjenester i deres vekststrategier.
Det anbefales å avtale et kartleggings møte for å definere spesifikke behov og mål, for å sikre at våre løsninger er perfekt tilpasset dine mål. Denne tilnærmingen skreddersyr ikke bare opplevelsen, men optimaliserer også den utviklingsmessige effekten av vårt system innenfor din organisasjon.
Registrering
Registrer deg; navn, tittel, type selskap du jobber i, tittel/rolle e-post, mobil, bilde.
Firma og Person Profil
1. Under din profil øverst høyre hjørne, trykk på Profil_Endre. Legg inn info på avmerkede områder.
2. Bilde: Legg inn bilde av deg selv på det lille bilde og evnt et bakgrunnsbilde.
Hvordan melde meg inn i et Forum
Dersom medlemskapet ditt allerede har et forum vil du automatisk bli registrert inn i dette forumet. Du finner det ved å gå til forum under fanen kompetanse:
Klikk på Kompetanse -> Forum
Dersom medlemskapet ditt ikke har et forum inkludert i medlemskapet så kan du kjøpe tilgang ved å forespørre om å bli tatt opp i forumet. Administrator vil gi deg tilbakemelding samt en link for å oppgradere ditt medlemskap.
Forespør om tilgang -> Leder Forum.
Konsulent Profil
Forbered deg på å legge inn:
- Fullt navn
- Epost
- Tittel
- Mobil
- Link: LinkedIn
- 3-5 tjenester du tilbyr markedet.
Du kan enkelt sette dette opp i portalen, Improve Vekst Portal.
Når denne er klar er den tilgjengelig på plattformen.
Hvordan legger jeg inn innhold i nyhets/aktivitets feeden?
Det er super enkelt; Klikk på “nyheter“ (1) deretter er det bare å legge inn det du måtte ha av innhold knyttet til temaer du ønsker å informere om og å dele med medlemmene i portalen (2).
Velg deretter om du skal laste opp et bilde, video, dokument (3).
Velg deretter hvem du skal dele dette med; “alle oppdateringer” (du deler med alle i plattformen) (4).
Deler du med “Relasjoner” så velger du alle eller noen av de du er koblet opp mot (5).
Velger du å dele med dine “sosiale grupper / forum” kan du velge temaer du mener passer kun til denne gruppen/forumet (6).
Hvordan delta på et Webinar/seminar?
Dette er enkelt; velg menyen “Kompetanse” og i nedtrekksmenyen velger du “Webinar” og en liste med “Webinar/Seminar” vises. Velg det webinaret/seminaret du vil delta på og klikk på betaling dersom det koster penger å delta. Deretter vil du motta en ordrebekreftelse samt link til der webinaret skal avholdes. Vi bruker egen Webinar modul for administrering av deltakere og foredragssholdere.
Hvordan kan jeg Chatte med medlemmer?
- Klikk på Medlemmer.
- Klikk på Følg (du har da bekreftet at du øønsker å følge vedkomendes aktivtet).
- Knytt kontakt (en melding seendes)
- Send e-post
- Du kan også sortere på type medlemmer og deretter ta kontakt ut fra sortert liste.
Hvordan kan jeg invitere nye medlemmer?
Under din “profil” (1) finner du “E-post invitasjoner” (2); fra her kan du se “Sende invitasjoner til nye medlemmer” og legg inn teksten som du ønsker å formidle – husk å gi de linken til “https://improve.no” – når du er ferdig kan du trykke “send invitasjoner”.
Han/hun vil da motta en e-post som sier at du har sendt han/hun en invitasjon om å bli medlem i Improve Vekst Plattform og når de logger inn på denne linken kan de begynne å registrere sitt medlemskap som øverst på denne siden og følge denne veiledningen.