Improve

SYSTEMATISK TRENING GIR MÅLBARE RESULTATER

treningsbibliotek

Legg inn spesifikke trenings øvelser og tiltak mot områder knyttet til kunnskap, adferd og ferdigheter.

prestasjonsmåling

Visualiser og analyser på en enkel og effektiv måte dine/kollegers/org prestasjoner i Dashboard/Scorecard.

systematisk påminnelse

Motta systematiske påminnelser på dine treningsøkter. Logg gjennomført mot planlagt tid i treningsdagboken.

treningsdagbok

Loggfør, visualiser, sammenlign prestasjoner vs. mål og motta live Coaching basert på dine resultater.

Velg den planen som passer deg

Om du i dag har Plus eller Pro medlemskap kan du kjøpe separat tilgang til vårt Trenings- og målstyrings system. Avhengig av antall brukere finnes i utgangspunktet 3 programmer.

I tillegg påløper opplæring og eventuell tilpassing av treningsøvelser, profiler med mer.

200.-

Per måned

150.-

Per måned

100.-

Per måned

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Improve (Improve Performance & Training Systems – IPTS) er en digital plattform som gjør det enklere å planlegge, gjennomføre, måle og å følge opp prestasjoner og resultater på organisasjon, team, ,individ, partner eller kunde nivå. Det gjør det enklere å skape kraft bak handlinger og gjennomføringer som sikrer en målbar utviklings- og forbedringsprosess.

Alle nye systemer man tar i bruk krever opplæring og innsikt og at gjennom dette skaper motivasjon og forståelse. Vi har derfor sagt at det krever et obligatorisk webinar over 3 x 2 timer der vi i første møte går igjennom de viktigste funksjonene i systemet. Der vil du også starte med å evaluere dine ferdigheter, sette mål, legge inn trenings frekvenser og milepæler samt du får kunnskap om hvordan du legger inn/utvikler dine individuelle treningsøvelser med mindre du føler at de vi allerede har lagt inn er tilstrekkelig for å kunne starte. Deretter, etter noen uker møtes vi igjen; da har du fått erfaring i å gjennomføre treningene og det er dags å vite hvordan du evaluerer måloppnåelse. Ellers er det et lisens basert medlemskap som faktureres månedlig avhengig av hvor mange det er i ditt selskap. Er du frittstående konsulent eller privat person starter vi alltid på “BASIC” medlemskap.

Ja alle kan bruke portalen som i utgangspunktet er gratis men gratis medlemskapet har begrenset funksjonalitet. Vår virksomhet lever av lisensinntekter til å dekke våre egne faste kostnader. Om du er leder for en bedrift og ønske rå benytte portalen til leder-/organisasjons utvikling, kompetanse- og medarbeiderutvikling, salgstrening, service trening? Da er den lisens per medarbeider som du ser i tabellen over. er du en profesjonell Coach så kan du bruke systemet ut i dine kunde leveranser. Ønsker du som privat person å bli i bedre form eller du trener aktivt idrett så passer det også fint til det. Driver du en veldedig organisasjon fungerer også portalen fint i fht. å invitere dine medlemmer. Les mer om oss. 

Daglig leder og grunder, Ronny A. Nilsen har 20 års erfaring som landslagstrener og utøver innen kampsport og har lenge vært fascinert av hva som skaper målbar utvikling og hvorfor de beste er best. Det viser seg nemlig at det ikke er tilfeldig hvorfor de beste er best. Selskapet ResultatPartner AS ble etablert i 1991 med en ide om å skape målbar utvikling i et partnerskap med kunder. Derav navnet ResultatPartner. Han så at næringslivet manglet både trenings systematikk, evne og vilje samt teknologi for å gjøre jobben enklere og mer effektiv. Improve Versjon 1.0 ble utviklet allerede i 1995 og siden den gang til nå har vi utviklet løsningen i et samarbeide med over 400 virksomheter. Det er den beste form for å teste ut samt få tilbakemeldinger på hva som fungerer og ikke fungerer. Treningsmetoder fra idretten kan overføres næringslivet. Det handler om å kunne systematisere treningen ved å være nøye med å planlegge treningen og dette starter helt enkelt med å definere den viktige faktorer hvorfor, hva og hvordan man skal trene. Deretter er det å ha tilstrekkelig disiplin og motivasjon til å gjennomføre treninger. Trening er ofte hardt, byr på motstand og smerte og det er lett unnskyldningene for ikke å trene blir årsaken til at man heller lar være å trene. For å gjøre det enklere å trene har vi utviklet en effektiv algoritme (teknisk metode) der bruker mottar en SMS eller E-Post hver dag man har satt opp at man skal trene. Deretter kan bruker klikke inn på linken, se/lese/høre øvelsen og treningen startes enkelt ved å trykke på start. Om man ønsker en pause kan man trykke på pause. Systemet loggfører tiden du har brukt på treningen og sammenligner denne mot planlagt tid. Deretter ber systemet deg om å evaluere treningen (5-stjerner) samt spør deg om hva som fungerte bra og hvorfor? Hva er det som ikke fungerte bra – hvorfor? Hva skal du gjøre til neste gang – hvorfor? Dette gjør vi får å dokumentere din trening samt refleksjoner etter hver trening. Denne viktige informasjonen kan bidra til å gjøre det enklere for deg å nå mål samt kan fungere som viktige input til din personlige trener eller Coach. 

Ja – vi setter pris på når vi får slike spørsmål. Det er i utgangspunktet mer lønnsomt og bærekraftig å få en sertifisering på systemet slik at dere kan ha egne interne super admins. Ta kontakt så vil vi avtale tid for en gjennomgang av hva som ligge ri programmet.

Det tar minimum 6 måneder for at dine holdninger og handlinger skaper gode trenings vaner! Investering i en bedre helse og livskvalitet er ca NOK 2.000.- og følger du programmet vi har satt opp sammen så vil du få bedre resultater!

hva sier kundene?

“Vi startet samarbeidet med ResultatPartner høsten 2013 med en målsetting om å bli nummer 1 på Norsk Kundebarometer. Vi fant ut at vi trengte en partner for å videreutvikle våre forhandlere både innen salg og servicemarkedet. Vi valgte Ronny og ResultatPartner fordi de hadde gode referanser fra bilbransjen og øvrige bransjer, noe vi er spesielt opptatt av. Vi har kjørt pilotprosjekter innen salg og servicemarkedet, før vi satte i gang Subaru akademiet for alle forhandlere i hele Norge og det har fungert veldig bra. Ronny har gjort en solid jobb, og vi er veldig godt fornøyde. Han får gode tilbakemeldinger fra våre forhandlere, han lager god dokumentasjon, og følger opp til riktig tid og til avtalt pris. Vi er totalt sett svært fornøyd med innsatsen til Ronny Nilsen og velger å bruke han i tiden fremover også”. Mvh Ledergruppen Norge
Torbjørn Lie
Adm. Dir.
Oppdraget I fbm. Pågående forbedringsprosess ble ResultatPartner engasjert i fbm. Teamutvikling og personlig utvikling av IT-avdelingen. I tillegg var vi engasjert i rekruttering av IT-ressurser. “Fra # 7 til #1 på Norsk Kundebarometers Kundemåling. Starten på prosjektet viste klare forbedringsområder knyttet til intern samhandling, ledelse, kultur og kundeorientering. Etter en grundig kartlegging samt tilpasning av treningsinnhold og omfang, jobbet vi med selskapet i 3 år med fokus på personlig vekst og utvikling, ledelse og lederopplæring, Teamutvikling samt å få bedriftens verdier, forretningsidé, mål, strategier og visjoner forankret hos medarbeidere. Hver eneste deltakers utviklingsprosess ble målt og fulgt opp via Improve med fokus på fremgang, tiltak og konkrete tilbakemeldinger fra ledelsen samt kolleger. Resultatet ble etter 2 år at Flytoget klatret til topps og har siden 2007 vært på topp både i fht. Norsk Kundebarometer men også i fht. Great Place To Work.” Suksess Faktorer En grundig situasjonsbeskrivelse og behovsanalyse for å finne selskapets sterke og svake KPI`er. Forankring i toppledelsen og gjennom hele organisasjonen helt ut i forhandler- og kundeleddet. Tilpasset, målbar og praktisk trening med umiddelbar overføringsverdi skaper motivasjon. – Oscar Engeli, IT-Direktor. / Terje Bulling
Oscar Engeli og Terje Bulling
Ledere IT
Treningsprosessen Med utgangspunkt i BMW Ag`s globale trenings- og utviklings program, har vi vektlagt en Norsk tilpasning til innhold og omfang for å få et målbart utbytte av treningen. ResultatPartner har vært ansvarlig for oversetting av tidligere treningsmateriell samt å tilpasse Treningen ble først gjennomført i en pilot der resultatet fra denne dannet grunnlaget for en mer tilpasset prosess. Treningen har omhandlet 10 dagers ledertrening samt 8 dagers trening for salg og service fordelt over 6 måneder fordelt på samtlige 30 forhandlere i Norge. Før og etter hver treningsprosess har deltakerne arbeidet med konkrete fokusområder (KPIer) nedfelt i en forpliktende utviklingskontrakt. Prestasjonsfremgangen er målstyrt gjennom en webbasert treningsportal; Improve Performance Systems der ResultatPartner har tilpasset ferdighets- samt kunnskapsprofiler. Treningen ble avsluttet gjennom et sertifiseringsprogram der hver enkelt deltaker kunne dokumentere eget utbytte og fremgang. Resultater Resultatet i perioden ble en dobling av salg samt 4 ganger som # 1 på Norsk Kundebarometer opp fra 7 plassen i 2007! Hva er spesielt bra? Even til å få gruppen til å ønske prestere, ønsker å trene, se verdien av å trene for egen utvikling. Vi har på våre evaluering etter gjennomført selgertrening hatt full score på trener. Tilbakemeldingen er også veldig positive muntlig for de som deltar. Alle har klart å relatere treningen til noe positivt og praktisk i hverdagen. Dette skyldes evnen til å tilpasse budskapet, visualisering, kjemi med deltakere og evnen til å være tilpasningsdyktig ovenfor gruppen for å utnytte potensialet hos deltakere. For BMW Norge som er meget presset på personal siden har vi også vært helt avhengig av at Ronny har vært selvgående, tatt ansvar og eierskap til treningsprosessen uten vår oppfølging. Dette samarbeidet fungerer for oss svært tilfredsstillende. Øystein Sponheim (Salgs Direktør), Lars Aamodt (Regionsjef)
Lars Aamodt og Øystein Sponheim
Adm. Dir. og Salgs Dir.
Oppdraget Gjennomført Topplederutvikling i 2 perioder med to ulike toppledere.Prosess varighet 3 år; ;21 dagers prosess fordelt på; Lederrollen, personlig mestring og selvledelse, etablering og forankring av visjon, forretningside, mål, strategier og verdier. Strategisk og operativ ledelse. Samhandling og kommunikasjon. Suksess Faktorer En grundig situasjonsbeskrivelse og behovsanalyse for å finne selskapets sterke og svake KPI`er. Forankring i toppledelsen og gjennom hele organisasjonen helt ut i forhandler- og kundeleddet. Tilpasset, målbar og praktisk trening med umiddelbar overføringsverdi skaper motivasjon.
Kjell erik Tenold og Jørgen Myrland
CEO / Adm. Dir.
My Cart
0
Add Coupon Code
Subtotal